Projekt „ Rodzina najlepszą inwestycją” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, w ramach naboru nr FELD.07.12-IP.01-002/23 Priorytet: FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem" Działanie: FELD.07.12 „Usługi na rzecz rodziny"
Wieluń, dnia 05 marca 2025 r.
Zapytanie ofertowe na usługę realizacji wyjazdowego szkolenia dla rodzin zastępczych w ramach projektu „Rodzina najlepszą inwestycją” - zadanie nr 8.
W celu zbadania oferty rynkowej oraz oszacowania wartości zamówienia, Powiat Wieluński, Plac Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Wieluniu, 98-300 Wieluń, ul. Śląska 23, zwraca się z prośbą o przedstawienie informacji dotyczących szacunkowych kosztów realizacji niżej opisanego zamówienia.
UWAGA! Niniejsze szacowanie wartości zamówienia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem ani zapytaniem o cenę
w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Informacja ta ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat kosztów realizacji opisanej usługi.
I. Postanowienia wstępne:
Zapytanie ofertowe dotyczy realizacji wyjazdowego szkolenia dla rodzin zastępczych w projekcie „Rodzina najlepszą inwestycją”
II. Podmiot ustalający wartość zamówienia:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieluniu, 98-300 Wieluń, ul. Śląska 23.
III. Przedmiot postępowania:
Kody ze Wspólnego Słownika Zamówień:
55000000 -0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 80500000-9 – Usługi szkoleniowe
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 3-dniowego szkolenia wyjazdowego w lipcu 2025 r. dla 55 osób (21 osób dorosłych oraz 34 dzieci w wieku od 5 do 18 roku życia) oraz zapewnienie animatora, który obejmie opieką i poprowadzi zajęcia z dziećmi podczas szkolenia dla rodzin zastępczych . Ww. wyjazdowe szkolenie, w którym wezmą udział rodziny zastępcze winno być zorganizowane w miejscu atrakcyjnym turystycznie w Polsce. Usługa obejmuje wykłady 24 godzin szkolenia dla rodziców zastępczych o tematyce:
- nabycie przez rodziców zastępczych kompetencji wychowawczych;
- sposoby rozwiązywania konfliktów z dziećmi;
- zapewnienie potrzeb emocjonalnych dzieciom;
- przygotowanie dzieci do funkcjonowania w dorosłym życiu;
- zapobieganie wypaleniu zawodowemu.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić:
a) Transport uczestników i uczestniczek wyjazdu tam i z powrotem. Wykonawca zapewni, że wszyscy uczestnicy wyjazdu będą przewożeni w zakresie przewozu osób przepisami prawa (m.in. aktualne; badania techniczne pojazdów, którymi będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu przewozu osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowcy)
b) Ubezpieczenie wszystkich osób- NNW.
c) Opiekę podczas trwania całego wyjazdu, w tym doraźna opieka medyczna.
d) Noclegi wraz z pełnym wyżywieniem składającym się ze śniadania, obiadu, podwieczorku i kolacji plus suchy prowiant na drogę powrotną.
e) Program warsztatu dostosowany do wieku i kondycji uczestników i uczestniczek
W ramach programu należy zorganizować rożne atrakcje dostępne na miejscu (np. wycieczki, wędrówki po górach, korzystanie z wyciągów/parku linowego, rejsu statkiem/aquaparku, zajęcia rekreacyjne, zabawy integracyjne, konkursy z nagrodami, ogniska z pieczeniem kiełbasek, dyskoteki oraz zapewnienie przewodników, instruktorów i osoby posiadających wszelkie uprawnienia niezbędne do realizacji zaplanowanych atrakcji.
f) Osobę z odpowiednimi kwalifikacjami prowadzącą 24 godziny szkolenia dla rodziców zastępczych. Osoba prowadząca będzie zobligowana do prowadzenia dokumentacji zajęć realizowanych podczas wyjazdu szkoleniowego.
g)Osobę odpowiedzialną za opiekę nad dziećmi podczas szkoleń dla rodzin zastępczych( 24 godziny łącznie w trakcie 3 dniowego wyjazdu)- animatora. Animator będzie zobligowany do sporządzania listy obecności.
g) Materiały szkoleniowe.
IV. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY:
Wagi punktowe lub procentowe przypisane do poszczególnych kryteriów oceny ofert:
Cena – max 100 pkt.
V. Termin i sposób ustalenia wartości zamówienia:
Szacowanie wartości zamówienia należy złożyć do dnia 20.03.2025r. w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieluniu, ul. Śląska 23, 98-300 Wieluń lub na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. na Załączniku do niniejszego szacowania.
Do pobrania: